کجا هستیم؟؟؟؟؟؟؟؟

                                                                  

بسم الله الرحمن الرحیم 

 به نظر من کل انسانها رامیتوان درسه دسته جای داد:  

1انسانهایی که دنبال خدا وعرفان و معرفت هستند.البته نه بااین مفهوم( که معرفت وعرفان یعنی شناخت وحتی علم که نوعی شناخت است نوعی عرفان است)اینها فقط دنبال دانش کلامی دراین زمینه اند.شایدهم تارک دنیا بشن 

2.انسانهایی که برای پیداکردن خدا دونستن که باید اول خودشان رابشناسند که اینکار خیلی سخت ودر عین حال دوست داشتنیه.کار سخت جدی وعملی که باعمل به آن همه خصوصیات یک عارف واقعی رادارند.

3دسته سوم کسانی هستند که هنوز نمیدونن چی میخوان؟ خونه ،ماشین؛بچه؛پول و.....اینها اسیر اشیا هستند وهر روز شئئ جدید اونهارو دردام خودش میندازه و همیشه سرگرم شیئ هستند. 

من وتو کجای این داستان غریبیم؟؟؟؟ 

شاید ماه رمضان یک تلنگر باشه برای اینکه اهدافمون رو پیدا کنیم بنویسیم و دنبال کنیم وازسردرگمی نجات پیداکنیم توسکوت ذهنمان توانایی هامونو پیداکنیم واونهارو تقویت کنیم  

  میگن برای رسیدن به خدا؛باید تصویر خداراهرجایی دید حتی توی بدترین چیزها وجذاب ترین اشیاء. 

 خدای مهربون!میشه کمکم کنی که تو روتوی تمام خیر وشرهای زندگیم ببینم ودرک کنم آخه خودت گفتی که اگر من نخواهم هیچ خیر وشری به شما نمیرسد.خدایا کمک کن که ازتو غافل نشم؛که هروقت غافل شدم؛تو باشرها به من تلنگر زدی.البته شاید به نظر من شر بوده واز نظر تو خیر مطلق بوده. 

خدای رحمن خیلی رحیم دوست دارم. 

                                                                                                                        ژرفا

نظرات 1 + ارسال نظر
وحید پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 17:07

سلام
واقعا متن قشنگی بود. خدا کنه ما جزو گروه سوم نباشیم. خدا خودش ما رو راهنمایی کنه.
خدایا
خدایا
خدایا
خیلی دوست دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد