باران

   

زمین باران رامیخواند، 

                             من تورا

من ازیاران نترسیدم، 

                             از یار ترسیدم

من از یک شاخه گل سرخ، 

                                ازلبخندِ دوست ترسیدم

من ازخدانترسیدم،  

                       ازهشدار؛هو؛ترسیدم

زمین تشنه باران میخواهد 

                                  ومن تورا

آه، 

       فریاد زدی فاینما تولواثم وجه الله

                                                 ولرزیدم که چراندیدم تورا

                                                                                     یانورعلی نور

                                                                                                                                        ژرفا 

             

نظرات 2 + ارسال نظر
بابک پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 16:46

سلام و خسته نباشی مبارک باشه
داشتن یه محیط کوچیک برای ابراز عقاید خیلی خوبه ولی این اول کاره مطالبش هم میتونه بهتر باشه موفق باشی

محمد چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 17:00

سلام فرانک جان من یک حامی دارم که وقتی میبینمش از هیچ کسو هیچ چیز نمیترسم وترسهای درونیم رو حول محور این حامی بی نیاز از همه ..از خودم دور میکنم
یا حامی ویا صمد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد