تنها

به تنهایییت قسم تنهای تنهام اگه دستت تودست من نباشه. 

 

 

                             

            چطورتنهای تنهایی؟خودت روداری؟یامابنده هاتو؟ 

نظرات 1 + ارسال نظر
کلاس دوست داشتنی شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 22:44 http://lovingclass.blogsky.com/

سلام
براتون آرزوی برکت وقت می کنم .
خیلی خوبه که با این شغل شریف و مهم تان که برایم خیلی با ارزش است ، توانسته اید به فعالیت های وب تون هم برسید .
یک زندگی پر از فعالیت !
الهی چرخ این زندگی همیشه به خوبی بچرخه !
دوری در خانه ی اینترنتی شما زدم و احساس کردم وقتم تلف نشد و خوب بود . ممنون !
سلامت و شاد ژرف و عمیق بمانید همیشه !!

سلام مرسی ازاینکه به من سر زدید ومتشکرم ازنظرت امیدوارم بتونم چیزهایی بنویسم که برای خودم ودیگران مفید وکاربردی باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد