س ک س-۱

 

  

حتما به این رابطه فکرکرده اید. آیا تا بحال به فراسوی سکس رفته اید؟ ما در چه مرحله ای زندگی میکنیم؟ درمرحله جنسیت یا درمرحله فراآگاهی؟ آیا سکس بخشی اززندگی مادی یا بخشی از زندگی معنوی ماست؟

سکس چیز مقدسی است نباید به آن به صورت یک چیز قبیح یایک چیز زشت نگاه کنیم. زیرا ما از آن زاده شده ایم ومنبع حیات فیزیکی ما در روی زمین است باید حرمتی عظیم داشته باشد.پایه های یک زندگی سالم ویک خانواده منسجم میباشد نباید سرزنش و محکوم شود. نباید ارزش آنرا آنقدر پایین بیاوریم که برای این رابطه عاشقانه جوک بسازیم و به آن بخندیم !!!!!!!!!!!! نباید آنرا سرکوب کنیم بلکه باید به آن جهت بدهیم. باید با آن به لایه های بالاتر از زندگی فیزیکی برسیم. باید خشونت را از آن دورکنیم باید به شکل عاشقانه  عمل کنیم. هیچ چیزی در این جهان خلق نشده که زهر باشد همه چیز هستی حساب وکتاب دارد واین ما انسانها هستیم که یک چیز را تبدیل به زهر میکنیم، از آن سوء استفاده میکنیم و........ اوشو عارف معاصر از انسانها میخواهد که وقتی که احساس سرور داشته باشند وقتی احساس عشق دارند وقلبی پر ازشادی آرامش وسپاس دارند به س ک س روی بیاورند وازنظر وی  فقط انسانی که بااین حالتها  به سمت س ک س برود میتواند فرای آنرا درک کند ومیتوان به فضای فراآگاهی ومعنوی برود. وچه دین کاملی است دین اسلام که برای همه چیز قانون وضع کرده وتقریبا برای هرکاری ذکر خاصی دارد. اینکه بایدحتما با همسرمان که محرم وحلال است برما،رابطه داشته باشیم. وضو داشته باشیم قبل از آن نماز بگذاریم و با کمال آرامش و با ذکر ویاد خدا و......رابطه داشته باشیم ازجمله چیزهایی است که در آیین اسلام و در آیینهای دیگر به شکلهای دیگر آمده است. اینکه انسان امروز چگونه عمل میکند باعث شده علوم مختلفی در این زمینه شکل گرفته و عرفای عصر حاضردراین زمینه مقالات وکتابهای مختلفی نوشته اند. درعصر حاضر که هزاره ذهن است باید بتوانیم با فرد مقابلمان رابطه ذهنی وروحی ایجاد کنیم تا بتوانیم بهترین پاسخ ونتیجه را بگیریم وبتوانیم به فرای فیزیک برویم و درحالیکه وحدت بایک روح راتجربه میکنیم بتوانیم از آن به وحدت باهستی وخالق هستی برسیم. به قرآن وکلام الله نگاهی بیندازیم تاببینیم الله درکتاب مقدس چه گفته است.

                                               

نظرات 3 + ارسال نظر
مسعود جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:13 http://www.siahvasefid.blogfa.com

سلام مطلب مهم و قابل استفاده ای بود و بهره بردم
سیاه و سفید با شیطان به روز شد که خوشحال میشم نظرتون رو بدونم منتظرم

کلاس دوست داشنی جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 13:31 http://lovingclass.blogsky.com/

مطالب تون قابل تاًمل است .
اما پذیرش آن برای آنان که در این موضوع دچار تفکر قشری و یا انحراف هستند سخت است .


سلام به ژرفای خستگی ناپذیر
این روزها فکرافزارها و نرم افزارهای آموزشی و تربیتی بچه ها و کمک به همکاران کمی مرا مشغول دارد .
عذر می خواهم .
لطف می کنید و به کلاس خودتون می آیید .
اگه اجازه بدید نظرات محبت آمیز جنابعالی را
بدون آدرس ثبت کنم .
چون سایت شما مناسب سن بچه ها نیست .
امیدوارم بی ادبی نکرده باشم .
لحظات سرشار از خوبی ها براتون آرزو دارم .

فصل انگور چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 14:20 http://www.zepehr.blogfa.com

سکس نباید چیزی قبیح باشد نباید چیزی زشت دیده شود بلکه باید حرمتی عظیم داشته باشد زیرا ما از ان زاده شده ایم سکس خود منبع حیات ماست.

ماکه حرفی نزدیم
ما فقط از بعد معنوی بهش نگاه کردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد