عشق یا عادت؟

میگه بهم زنگ نزن به صدات عادت میکنم!به زنگ تلفنت عادت میکنم!اس ام اس نزن عادت میکنم!منونبین به دیدنت عادت میکنم! نخند به خنده هات عادت میکنم!مهربون نباش به مهربونیت عادت میکنم!دستهامو نگیر به دستهات عادت میکنم!بازی نکن به بازیهای کودکانت عادت میکنم!منونبوس به بوسه هات عادت میکنم! شب بخیر نگوبه گفتنات عادت میکنم!ازم تعریف نکن به تعریفات عادت میکنم!کنار گوشم نفس نکش به نفسهات عادت میکنم! نمیخوام ذهنتو بخونم ولی دارم به این کارهم عادت میکنم!باهات خداحافظی میکنم نمیخوام بهت عادت بکنم!!!!!عادت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چه مقداراز روابط ما از روی عادت انجام میشه؟ وقتی عادت مطرح میشه دیگه عشق معنی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راستی اگه عشق وجود داشته باشه همه رفتارها هدفمندمیشن؟؟؟؟؟دیگه تابایکی سلام وعلیک میکنی نمیخواد اول کاربدون عشق توبغل بگیرتت وبگه میخوام ارضا بشم؟؟؟؟؟؟؟؟اگه عشق باشه اونهمه تلاش برای بودنِ باهم منجر به جدایی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه عشق باشه بهم عادت میکنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه عشق باشه به بهانه عادت نکردن همو ترک مکنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه عشق باشه همدیگر میسازیم یا تخریب میکنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مانع رشد هم میشیم یا ازموفقیتهای هم شاد میشیم ودعا میکنیم که روز به روزهمه چی بهتربشه؟؟؟؟؟؟؟عشق بالاترین قدرت انرژتیک را داره.عادت چقدر قدرت داره؟؟؟؟؟؟؟؟وقتی عاشق میشی هرلحظه دنیارو یک شکل جدیدمیبینی، همش میخواهی بسازی.........توعادت چی ؟؟؟اونجاهم نیرو محرکه برای رفتن داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟توچی فکر میکنی؟

نظرات 3 + ارسال نظر
مستعان جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 00:04 http://mostaan.persianblog.ir

نمی دونم...فکر کنم عشق وجود نداره...

چرا اگه وجود نداشت که خدا با ما اینقدر عاشقانه رفتار نمیکرد!!!!!!!!!!

javid چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 14:14

vaghean age eshgh nabashe adam hich enerzhi nadare vase residan b hame un chizai k mikhad behesh berese hata b arezuhai k shayad gheyre momken bashe vali ba eshgh behesh miresi

امید سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 http://barghiha.myblog.ir

خوش به حال شما که خدا باهاتون عاشقانه رفتار می کنه !!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد