لیاقت

                                                                     

 لیاقت: سزاواری، شایستگی، زیبائی، برازندگی، موافق و درخور آمدن.(فرهنگ دهخدا)                                                          

کلمه لیاقت راشنیدیم.من لیاقت ندارم! تولیاقت نداری!لیاقتت همینه!و.............                        

لیاقت روکی بوجود میاره؟من، تو،جامعه؟؟؟؟؟؟؟؟؟معیار لیاقت وشایستگی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟          

خیلی وقتهاوقتی میخواهیم از یک مسئولیت سنگین فرار کنیم میگیم من لیاقتواینو ندارم.اندازه لیاقت تونیستم و..... راستی لیاقت رو درچی میبینیم؟؟خیلی وقتها برای فرار ازسختیها لیاقت وظرفیت خودمونو پایین میاریم وخیلی وقتهاعزت نفس ندارم وخودمون رودرخور و شایسته بهترینها نمیدونیم.میگما مگه میشه که ماازداشتن بهترینها خودمون رومحروم کنیم؟                             میدونی به نظر من دوحالت داره یاواقعا از یک چیز میترسیم و فرار میکنیم،یااینکه انتخابمون چیز دیگه ایه وبرای اینکه به طرف مقابل احترام بگذاریم،بهش میگیم که تولیاقتت بیشتر ازاینهاست و..........بعضی وقتها هم که اکثر مواقع است فرد رولایق نمیدونیم وهمیشه ازاونفرارمیکنیم.

به نظر من هیچکس مثل خود فرد نمیتونه لیاقت روبرای فرد تعریف کنه وهیچکس جز خود فرد نمیتونه ظرفیت ولیاقت فرد روبالا یاپایین ببره.اگه من لیاقت ندارم باید اونو درخودم به وجود بیارم.اگر لیاقت چیزی رونداشته باشیم 1.خدا اونو وارد بازی زندگیمون نمیکنه 2.میخواد بهمون بگه که توباید درحد لیاقتت زندگی کنی ولیاقتت روببر بالا.ولی همیشه افزایش ظرفیت برای دریافت لیاقت بیشتر وداشتن چیزهای بهتر سخته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ما ادمها به مدل بدون دغدغه زندگیمون عادت میکنیم.بعد توقع داریم جامعه بهترینهارو بهمون بده ترافیک نداشته باشیم وآب و برق بهترینهاباشد!!!!!!!!!!!! الله علم                                                                                      

نظرات 4 + ارسال نظر
کلاس دوست داشتنی یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 20:02

سلام
نگرش هاتون عمیق است .

سیلوانا یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 22:24 http://pedram1984.blogfa.com

سلام
وبلاگت قشنگه
اگه تونستی در باره ی نوشته هام نظر بده
مرسی

بنفشه دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:20 http://hayahoodarsokoot.blogfa.com/

سلام. معلومه که من لیاقت دوستی با تو رو دارم تازه پای همه سختی هاشم وایستادم.

فرانک دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 16:37

خدایا ازاینکه دوستایی دارم که مارالایق میدونند وبهمون سرمیزنن متشکرم.خدایابه من امکان بده تابتونم ظرفبت لیاقتم رابیشتر کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد