دوشنبه به یاد ماندنی

                                                                                       

ازدوران کودکی روزهای دوشنبه رو خیلی دوست داشتم جالبه که اکثر اتفاقات خوب زندگیم توی روز دوشنبه شکل میگیره امروز هم خیلی خوب بود هم توی بیمارستان وبخش همه چی خوب بود هم یک شب بسیار رویایی رو بایکی ازفرشته های زمینی گذراندم. نمیدونم بابحال تجربه کردی یا نه؟ولی من توچهارروز گذشته انیشتن روخوب درک کردم.من چهارروز روگذراندم که به اندازه سالها زمان بود.گذرزمان رانمیفهمیدم بعضی وقتها این زمان طولانی بود وبعضی وقتهاکوتاه ولی به اندازه یک دوستی چندین ساله تجربه داشت.امشب توی پارک درسهای بزرگی یاد گرفتم من باوجهی ازخودم دارم دیدار میکنم که خیلی زودتر از چیزی که فکر کنم بهش نزدیک شدم.هیچ ترسی درمن نیست حس خدا هرلحظه!خداروتوی چشمهاش میبینم. 

   

ترانه های آب ازشادی جوشش 

چمن های خیس از هم آغوشی باران 

نسیم خنک پاییزی درطلب بوسه 

بوی علف و اورکتٍ رودوشم 

ظپش قلب وگویشی از آب  

حضور خدا هرلحظه.هرنفس.هرخنده.هربوسه باد 

شورو شعف تاملکوت 

وصدای خنده فرشتگان ازاجابت صدای خواهش یک بنده   

خداروشکر.امشب به خودم قول دادم که هیچ وقت ازخدا گله نکنم که چرااونطوری که من میخوام نشد وهمین امشب ازخدا میخوام همیشه اونطوری که اون میدونه بهتره همه چی روپیش ببره واصلا هم به گریه های کودکانه من اهمیت نده.دوست دارم مسلمان شم یک تسلیم واقعی اسلام.تسلیم.سلامتی.مسلمان شدن.مسلمان ماندن و........ 

باخوندن خیلی ساده این کلمات متوجه میشیم که اگه تسلیم الله باشیم(بی چون وچرا)میشه بهمون گفت مسلمان.مسلمانی وتسلیم شدن آخر عاشقیه!!!! فکرکن: معشوق بگه توانجام بدی چه لذتی داره!!!خدایا توچه معشوق باحالی هستی وقتی میگی ماگوش نمیدیم یابهتر بگم اصلا گوش برای شنیدن تورونداریم.به جای اینکه بری دنبال یک عاشق دیگه وامیستی وبابازی کائنات وهستی مارو به سمت خودت میکشونی.خداروشکر که توروداریم. 

خدایا خیلی وقتها فکرکردم که توبه من عقل دادی که من فکرکنم وانتخاب کنم ولی امشب فهمیدم تاهمین جاکه فکر کردم بسه امشب عقل ومنطق ودلم همه وهمه بهم گفتند:ازروی عقل ومنطق همه چیزوبسپاربه خدای مهربون بزار اون جای توفکرکنه وتوفقط عمل کن ولی خدایا یک مشکل بزرگ دارم واون اینه که من خیلی بلد نیستم صدای تورو بشنوم.آخه من خیلی شلوغ میکنم وسر و صدا دارم.کمک کن بتونم صدای ذهنمو خاموش کنم تابتونم صدای توروبشنوم.

نظرات 4 + ارسال نظر
بنفشه پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:12 http://hayahoodarsokoot.blogfa.com/

ای بابا فکر کردم شما جهت ماموریت تبریز تشریف دارید؟پس کی این مطلب رو نوشتید؟تو هواپیما؟؟؟؟

کلاس دوست داشتنی شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 21:53

سلام به شادی های کودکانه
دوشنبه در راهه !

آرش (عشق پاک تو) دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 21:51 http://www.arash-ghorbanzade.blogfa.com

سلام خوبیییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی زیبا بود
منم آپم دو بیا
نظر بدیا
واسم مهمه

فرهاد چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 00:43

هی هی انگار داری عاشق می شی متولد می شی تولدت مبارک همه منتظر تولدت بودن

سلام .مرسی!!!ازهمه میخوام که تصاویر زیبابرام ببینند تاعاشق شمو عاشق بمونمو عشق زمینی منو از عشق الهی دور نکنه.
اشد حب لله.بقره آیه ۱۶۵
کاش وبلاگ یا ایمیل تو برام بزاری که بهت سربزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد