مرسی که هستی

سلام داشتم به این فکر میکردم که هرکدوم از ماها که اومدیم روی زمین برای یک ماموریتی اومدیم.چه روحهای شجاعی بودیم که انتخاب کردیم بیاییم تابتونیم روی کره زمین رشد کنیم وبتونیم به رشد دیگران کمک کنیم وخدمت کنیم. 

فکرهام منو رسوند به اونجا که چه جالب باید از همه کسانی که توی ایندوره باماروی کره زمین اومدند تشکر کنم.راستی مااونجا احتمالا باهم قول وقرارهایی هم گذاشتیم ولی خوب فیزیک باعث فراموشی ماشده.مثلا فکرش روبکنید توی همین دوره چه رییس جمهورها ورهبرهایی وجود دارند؟؟؟؟یا چه عواملی برای جنگ وخونریزی و.....؟؟؟؟؟؟راستی ماچه تعهدی به خدا وهمدیگه دادیم وباهم به زمین اومدیم؟نمیدونم ولی میدونم خدا که مظهر عشقه فقط ازما میخواد که عشق رو به جریان بیندازیم،عشق به همدیگه به جهان به خودمون به خودش و..... 

راستی تصور کن:یک دنیاپر از عشق، یک دنیای بدون دغدغه!!!!!!!!وای خدایا اونوقت بهشت رو توی همین زندگی شکل دادیم.بیاییم از امروز فکر کنیم که چه نقشی داریم وبرای تشکیل این بهشت برین چه کاری میتونیم بکنیم؟؟؟؟ 

یک آشغال از روی زمین برداریم؟ برای حیوونها غذابریزیم؟ مسافر کنار خیابون رو سوار کنیم؟ به پیرزن وپیر مردی بدون دلیل لبخند بزنیم؟بی دلیل برای هم شادی ایجاد کنیم؟غر نزنیم؟گله نکنیم؟ قضاوت نکنیم؟همه دنیاروبرای خودمون تصاحب نکنیم؟دعا کنیم؟باچیزهای کوچیک شاد بشیم؟ دستی رابه مهربانی بفشاریم؟و........؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

میگم چه راحته بهشتوتشکیل دادن پس چرا بیکاریم توچی به ذهنت میرسه بگو چیکار کنیم؟ 

مرسی که هستی،مرسی که بامن به این دنیا اومدی،(توی این دوره) مرسی که نفس میکشی، مرسی که فکر میکنی،مرسی که پیشم میایی،مرسی که منو باور میکنی،

نظرات 9 + ارسال نظر
اسماعیل دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 15:37 http://kelariz.blogfa.com

سلام
دوست عزیز
دو سه روزی هست که وبلاگت توجهم رو به خودش جلب کرده
قبل از اینکه به دنیای مجازی بیام و وبلاگ بزنم فکر می کردم خیلی تنهام . ولی دنیای مجازی اینترنت بهم ثابت کرد اشتباه فکر می کردم . دوست عزیز !!! مرسی که اومدی
و نمی دونی جقدر دارم ذوق می کنم که این پست زیبا و عجیبت رو خوندم . مرسی که هستی ! مرسی که پیشم میای
و مرسی که منو باور می کنی !!!
تو رو به هر چی می پرستی به من بگو این صداقت و موج مثبتی که در این پستت بود

مرسی که اومدی ومیدونم بازم میایی!
آره دوست من به دنیا هرچی بدی بهت برمیگردونه!
خداروشکر که دربرابر صداقت نوشته هام خدا دوستای صادق ومثبتی مثل شمابهم میده،که منو میخونند نظر میدن تارشد کنم

رضا سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 23:19 http://www.giveup.blogfa.com

سلام
واااااای چه وب قشنگی داری
چه مطالب زیبائی میذاری تو این وب
مرسی چقدر تو باهوشی واقعا که خارق العاده ای نور خدائی تو همیشه هم به روزه وبت هربار که می یام ۴ یا ۵ تا مطلب جدید می خونم.مرسی

اجادسا چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 19:08 http://ajadesa.blogsky.com

سلام منم موافقم ما باید با عشق زندگی کنیم و بدون اون نمی شه آدمی که عاشق نباشه نیست پس بیاییم از این به بعد عاشقتر باشیم عاشقتر زندگی کنیم مرسی که نوشتی

اجادسا جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 17:16 http://ajadesa.blogsky.com

ممنون فقط می تونم بگم توضیحاتت کامل و جامع بود خیلی از تجزیه و تحلیلت حال کردم ولی بازم مرغ یک پا داره مرسی از حضور سبزت بازم به ما سر بزن

یک روزی میرسه که مرغ دوتا پا داشته باشه یا شایدم دوتا بال که پر بکشه به اوج برسه! آخه عاشقی یعنی تو اوج بودن

اجادسا یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:26 http://ajadesa.blogsky.com

سلام دوست من خوبی مطلب جالبی داری ممنون کاملا منظورتو فهمیدم مرسی به امید پرواز البته نه با بال مرغی با بال ..... اگه تونستی یه سر به وبلاگم بزن آخه امروز تولدمه خوشحالم میکنی بازم ممنون

اسماعیل یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 17:35 http://kelariz.blogfa.com

سلام فرانک جان

ممنونم که برام بلاخره کامنت گذاشتی
منتظر پست جدیدت می مونم . من هم دوست دارم
به وسیله ی وبلاگها و کامنتهایی که برای هم می گذاریم موجی ایجاد بشه که پیام صلح و معنویت رو کم کم تا اونجایی که مقدور هست به انسانهای دیگر برسونه. منتظر یاری سبز و دوستانه ی تو در این کار زیبا هستم .
شاد و برقرار باشی

بنفشه یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 21:45 http://hayahoodarsokoot.blogfa.com/

من به خورشید اعتقاد دارم, حتی اگر ندرخشد... من به عشق اعتقاد دارم, حتی اگر تنها باشم... من به خدا معتقدم, حتی اگر ساکت باشد

فرانک.خیلی خیلی دلم برات تنگ شده.بیا پیشم دیگه.

اسماعیل دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:15 http://kelariz.blogfa.com

من تو را دیدم
تو هم مرا ببین

مونا دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 14:28

مرسی از شما .واقعا مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد