یلدا

امشب شب یلدابود بلندترین شب سال همه بهم تبریک گفتیم وهی اس ام اس فرستادیم. پیغامهای مختلف معنوی، کمدی، شاعری، فرهنگی، اجتماعی، ایرانی، بعضی هاشم تکراری  

شب یلدابلندترین تاریکی سال منو یاد روزهای سخت زندگیم میندازه که بعضی وقتها اونقدر برام دیر زمان میگذشت که انگار هر لحظه شب یلداست.ولی حالا که نگاه میکنم میبینم که چقدر همون تاریکی های بلند کمک کرده تا من رشد کنم.خدایا مرسی که هیچوقت تنهامون نمیزاری وتوی چاه یوسف هم هستی.قبل از بلندترین تاریکی،کوتاه ترین روشنایی وجود داره وبعد از اون روشنایی هی زیاد میشه روز روز بروز بیشتر میشه.وقتی یک خوشی ولذت ناآگاهانه داشته باشیم خیلی زود تموم میشه وتاریکی جهل و....جاشو میگیره ولی وقتی از جهل ونادانی بیرون بیاییم روز بروز موفقیتها ودستاوردهامون بیشتر میشه .خدایا مارو ازجهل دور کن واز علم خودت درماجاری کن ومارو وسعت بده وبزرگ کن.یا علیم و یاوسیع

نظرات 4 + ارسال نظر
کلاس دوست داشتنی یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:53

سلام
ببخشید که صبح یلدا اومدم .
بلندترین خوبی ها نصیبتون انشاءالله !

مهران دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 http://goodaral.persianblog.ir

سلام.حدس میزنم شما یا نتورکری یا سی دی secret رو دیدی یا کتابش رو.کدوم؟پیش ما بیا خوشحال میشم.آخه حرفامون شکل همه.

سلام من تمام چیزهایی رو که گفتی دیدم وخودم باضافه یک سمینار بسیار قوی رو ۴بار شرکت کردم که این مفاهیم رو باآیات ومفاهیم معنوی خیلی قوی بصورت کار گاهی یاد گرفتم اگه دوست داشتی یک سر به سایت کانون مهندسی تفکر وتعالی کیمیا بزن برنامه بعدی ۱۸بهمنه!

اجادسا چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:00 http://ajadesa.blogsky.com

خسته بودم خسته از زندگی یکنواختی که نامش را امروز گذاشته بودند.

بی جهت در خیابانها پرسه میزدم و شبها بی انکه ستاره ها را مهمان

نگاهم کنم سر بر بالش تنهایی می گذاشتم و برای دل تنهایم یک دل سیر

بغض فروخورده گریه میکردم.


ماهی سیاه کوچولو به روز شد

داستانسرا(عمولی) جمعه 6 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:06 http://www.amoooly.blogfa.com

...وندائی که بمن میگوید:
گرچه شب تاریک است
دل قوی دار سحرنزدیک است.....
ازطریق وب عمو اسی باهاتون آشنا شدم واومدم که ازمطالب پربارتان استفاده کنم .اینجا یه عالمه انرژی مثبت همینطور داره موج میزنه خوشحالم ازاینکه باچنین وبی آشناشدم.

سلام مرسی از اظهار لطفتون
الهی که نور خدارو هرجا چه تو بدیها وچه توی خوبیها ببینیم که اونوقت اصلا شب یلدا وتاریکی فقط معنای فیزیکی داره نه معنای ذهنی ومعنوی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد