یادداشتی برای خودم

سلام.دختر کوچولو. خوبی؟! 

مثل چند سال اخیر روز تولدم۲۸تیر را به خارج از تهران رفتم.کلی برای سالی که پیش رو دارم نقشه کشیدم که امیدوارم بتونم بهشون عمل کنم.هرسال این روز برای من خیلی مهمه مثل بچه ها از اومدنش خوشحال میشم و مثل بزرگترها از اینکه بزرگ شدم ناراحت میشم.ولی هر سال از اینکه این اشتباه بزرگ را کردم و به روی زمین آمدم احساس خوبی ندارم البته بلافاصله به خودم میگم باید از اینکه خدا بهت اجازه داد بیایی روی زمین ممنون باشی فقط باید یادت باشه که برای ترویج عشق الهی اومدی وبرای یادآوری وجود او پس هر لحظه با این آگاهی پیش برو.البته خدایا تو که میدونی خیلی وقتها یادم میره وغرق در روز مرگی دنیا میشم 

خیلی از اتفاقهای مهم زندگی من روز تولدم شکل میگیره.سال ۸۲ بزرگترین اتفاق زندگی من که بسیار شادی آفرین بود توی این روز شکل گرفت خدارو شکر! هر چند که پایان به ظاهر خوشی نداشت.  

روز تولدم احساس میکنم واقعا همین الان بدنیا اومدم بعد خودم رو مرور میکنم.سعی میکنم خطاهای خودمو ببخشم و مثل یک بچه یک روزه نو و تازه باشم.

سعی میکنم کنار دریا یا رودخونه باشم امسال به قوه الهی در کنار دریا بودم.دریا با موجهای سنگینش من رو به درون خودم میبرد.اینکه یک حرکتی از دور دورها شکل میگرفت وبعد بقیه قطرات با اون هماهنگ می شدند و بعد با هم یک جوش و خروش زیبا پدید میاوردند بعد آروم    می شدند و دوباره.... عجب قدرتی! خدایا ما آدمها رو هماهنگ کن که مثل قطره های دریا برای تو و در راه تو هماهنگ بشیم.احساس خوبی داشتم خدایا امسال اگه بهم فرصت زندگی بدی چند تا کار مهم برای خودم نوشتم.البته باید خیلی بهم کمک کنی آخه من مثل تو کسی رو سراغ ندارم که ازش کمک بخوام.دوست دارم سال دیگه روز تولدم با خوشحالی تموم بگم خدایا مرسی که کمک کردی برنامه هام رو عملی کنم.خدایا دوستم داشته باش امشب بغلم کن و تا صبح نوازشم کن آخه من همش یک روز که به دنیا اومدم.این روز و سال آینده را برای خودم مبارک وپر از برکت الهی میبینم. 

بهترین عمل خیر چیست؟

استاد سید هومن سادات کیایی چندی پیش یک سخنرانی داشتند در رابطه با اینکه بهترین عمل خیر چیست؟

چکیده ای از این سخنرانی اثر گذار:

آیة 110 سورة بقره:

وَ أَقِیمُواْ الصَّلَوةَ وَ ءَاتُواْ الزَّکَوةَ  وَ مَا تُقَدِّمُواْ لِأَنفُسِکمُ مِّنْ خَیرٍْ تجَِدُوهُ عِندَ اللَّهِ  إِنَّ اللَّهَ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِیرٌ( 110 بقره)

با توجه به مفهوم آیه این مسئله آشکار است که خدایی که همیشه و همه جا در کنار ماست، اعمال و حرکات ما را می بیند و قدمهایی که در راه خیر برداشته ایم را شاهد است و نتیجة آن را به ما برمی گرداند. و حتماً آن را به ما بر می گرداند.

دانة کوچکی که می کاری و هر آن چیز دیگری که از خیرات انجام می دهیم به ما برمی گردد.

دو هدف مهم از انجام اعمال خیر را می توان دریافت نمود:

الف : برگشت اعمال خیر بسوی خود انسان خیّر ( در قالب شادی، رضایت و آرامش، افزایش نعمت و روزی، سلامتی، حل مسائل و مشکلات و پاداشهای الهی و معنوی و ... )

ب : اعمال خیر منجر به توسعة ارزشمندی و زیبایی در دنیای پیرامون ما می شوند.

فَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَیْرًا یَرَهُ( 7 زلزال) وَ مَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرًّا یَرَهُ(8 زلزال)

ادامه مطلب ...

ژرفا یکساله شد

امروز تولد یکسالگی ژرفا بود و من که از چند روز قبل به شدت درگیر بودم وقت نکردم که مطلبی بنویسم.منو ببخش ژرفای عزیزم با اینکه توی این یکسال تو باعث شدی من دوستای خیلی خوبی پیدا کنم ودر دنیای مجازی احساسات وافکارم را با بقیه در میان بگذارم ولی من درمورد روز  تولد تو کوتاهی کردم.منوببخش.توی این یکسال از عشق گفتیم از دلتنگیهامون گفتیم حرفهای خوب شنیدیم باهم گفتگو کردیم و به نتایجی رسیدیم.  

       

امیدوارم سالی که در پیش داریم پر از موفقیت باشه و من وژرفا برای شما دوستهای خوبمون حرفهای تازه ای داشته باشیم که بتونه به رشد خودمون وشما کمک کنه. 

تنها راه رسیدن به خدا خدمت کردن به خلق خداست.امیدوارم ژرفا با تازه هاش خدماتی تازه به هستی ارائه بده.از همه شما در این یکسال با من بودید سپاسگزارم و به تمام کسانی که از همین امروز به ما سر میزنند و دوستای جدید ما هستند خوش امد میگم و دستهایشان را میفشارم.