ژرفا یکساله شد

امروز تولد یکسالگی ژرفا بود و من که از چند روز قبل به شدت درگیر بودم وقت نکردم که مطلبی بنویسم.منو ببخش ژرفای عزیزم با اینکه توی این یکسال تو باعث شدی من دوستای خیلی خوبی پیدا کنم ودر دنیای مجازی احساسات وافکارم را با بقیه در میان بگذارم ولی من درمورد روز  تولد تو کوتاهی کردم.منوببخش.توی این یکسال از عشق گفتیم از دلتنگیهامون گفتیم حرفهای خوب شنیدیم باهم گفتگو کردیم و به نتایجی رسیدیم.  

       

امیدوارم سالی که در پیش داریم پر از موفقیت باشه و من وژرفا برای شما دوستهای خوبمون حرفهای تازه ای داشته باشیم که بتونه به رشد خودمون وشما کمک کنه. 

تنها راه رسیدن به خدا خدمت کردن به خلق خداست.امیدوارم ژرفا با تازه هاش خدماتی تازه به هستی ارائه بده.از همه شما در این یکسال با من بودید سپاسگزارم و به تمام کسانی که از همین امروز به ما سر میزنند و دوستای جدید ما هستند خوش امد میگم و دستهایشان را میفشارم.

نظرات 1 + ارسال نظر
کلاس دوست داشتنی چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 22:45

تولدت مبارک
صد سال به این یک سال
امیدوارم ژرفا با مطالب ارزنده به پیش رود !!!
مبارک مبارک مبارک

مرسی آقا معلم الهی زرفا بتونه خوب درس پس بده.
سلام برکت الله درشماجاری باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد