تاکسی تلفنی

تلفن زنگ میخورد: رینگ رینگ

-بله

-سلام آقا، ماشین دارید؟

- برای کجا میخواهید؟

- میرم پیش خدا

- نه خانم نداریم.

- اوو....وم  خوب، خدمات دارید؟

- امرتون چیه؟واسه ی چه کاری میخواهید؟

- یک تیکه از روحمو جا گذاشتم می خوام برام بیاره.

-از کجا؟

- از پیش خدا

- نه دیگه کسی اونجا نمیره یا اگه بره دیگه برنمیگرده

- آقا پس چیکار کنم؟

- چیو؟

- یه دنیا عشقو که روح تیکه تیکه براش خیلی کمه.

- این موقع شب کی دنبال روح و عشقه؟

- ببخشید بیدارتون کردم؟

- نه اصلا میدونید خدمات ما فقط رئال و منطق و............

وبعد ارتباط قطع میشود

غافل از اینکه خداوند سالها منتظر میماند تا کسی برای خاطر عشق برای خاطر روح تکه تکه شده، به خودِ او زنگ بزند و گاهی دمه درب قلبهای انسانها آنقدر میماند تا شاید کسی دربی برویش بگشاید.....

و خدایا تو چقدر درزمین غریبی.....

نظرات 6 + ارسال نظر
pezhmannazrzad یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:15

بارها گفته ام و بار دگر میگویم
که من دلشده این ره نه به خود میپو یم
دوستان عیب من بیدل حیران مکنید
گوهری دارم و صاحب نظری میجویم
حافظم گفت که خاک در میخانه مبوی
گو مکن عیب که من مشک ختن می بویم

آدمهای خوب مثل تو کمند این شعر حال دل خودته شب بخیر

علی یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:59

سلام بوی گل های بهاری
حالت خوبه؟
قلم بزن تا تمام تفکراتت را دنیا بشنود
تا دنیا بداند به چه قهقرایی میرود
و به قول پژمان چقدر آدمهای خوب مثل تو کمند

سلام علی عزیز
از لطف تو و پژمان بسیار متشکرم

سیا دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 00:04

سلام آقا
ماشین دارید؟
میرم دنبال زندگی
شما آدرسشو ندارید؟
.......................

و غافل از اینکه زندگی و خوشبختی همین جا درکنار گذر زمان از بین میرود.

اجادسا یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:48 http://ajadesa.blogsky.com

سلام ببخش دیر اومدم منم یه ماشین میخواستم
آدرسشو بلد نیستم فقط میخوام جایی باشه که توش در همه حال فکر خدا باشم تو رو خدا شما هم مثل آژانس قبلی نباشید من به اونم همین آدرسو دادم ولی من و جایی آورد که وقتی مشکل دارم و به سختی بر میخورم دنبال خدا میرم و به یادش میافتم

اگه میشه بهترین رانندتون و بهم معرفی کنید میخوام راهنمای خوبی باشه

متشکر


سبز و شاد باشی اگه خواستی تو وبلاگ خودم جواب بده

سلام اونجایی که در همه حال همش به فکر خدا باشی درون خودمونه و بهترین راننده ی هستی هم خود خداست. الهی که بتونیم در هر لحظه و درهر مکان اونو ببینیم.اون راهو بلده به ندای درونمون باید گوش کنیم همونجا توی ذهنمونه که صداشو میشه شنید فقط حیف که انقدر صداهای ذهنمون زیاد که صداشو نمیشنویم

ندا دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:41

سلام حالا که اینقدر ماشین دارید منم ماشین میخوام
واسه ی عشقم
میخوام با خدمات شما بفرستمش توی دل کسی که منو اصلا نمیبینه
آقا خدمات دارید؟نگید نه چون شما آخرین امید من هستید

امیدت به خداباشه
امیدوارم که هستی تشعشعات عشق تو را به او برسونه و اگر در کنارش برایش خیر و جود دارد درکنارش قرار بگیری

زن بی هنر دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:45

در همه جا دنبال واسطه اید
همه میخواهند سخت ترین کارها را به دیگری محول کنند
چشمهایتان را بگشایید
آهای منم تاکسی میخوام یک ماشین که هیچوقت راننده اش از رفتن خسته نشه و یک ماشین که تا ابد بنزین داشته باشه و اگه تحریم هم شدیم مشکلی نداشته باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد