عطر باران

حیاط بوی عطر پاییز پارسال میداد                               

که شتابان آمدی

ترا اینگونه بیاد دارم 

بَر ابهام پیچیده چشمانت 

ابرها منتظر بودند  

چه پاییزها با تو می آمد 

چه سایه ها بی تو میرفت  

درمحو بی انتهای نگاهت 

برگ ها چه میکردند؟ 

                    بر درختان آخرین روزهای قشلاق 

و قدیمی ترین زمزمه های باران 

که در رطوبت دور دستت گم بود 

ومن 

    چیزی نداشتم، 

                   آن شب، 

                              شعری نگفتم 

ومن بیاد دارم 

               چیزی بیادم نمانده 

از کهکشان ابر تیره ی شعرهایم 

که در آخرین باغ های خوابت زمزمه کنم 

ترا اینگونه بیادگار دارم 

چشمانت مه آلود بود 

وقتی از بیکران روشن حیاط میگذشتی  

حیاط همچنان بوی عطر پاییز می داد 

که شتابان رفتی 

وحوالی کوچه ی پشتی 

چترها!! 

      مبهوت صدای باران بودند 

ترا اینگونه بیاد دارم..... 

                                  برای (خواهری) که طلسم جانش باشد. 

                                             

                        

نظرات 3 + ارسال نظر
زنبوردار دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 http://kelariz.blogfa.com

صبح سحر پنجره ام باز شد
زود چه امروز من آغاز شد
وا نشده چشم قلم قد کشید
بر ورق آمد خط ممتد کشید
....
...
...
خیلی قشنگ بود

سلام شاد و پر انرژی باشید
مرسی از لطف برادرم که برام اینو نوشت و سپاس از شما که او را خواندید
در پناه الله

علی چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 00:59

امان از دخترها که چه نمیکنند ادمو به شعرو.....وادار میکنند
بابا اینقدر تحویلش نگیر

امان از این پسرها که وقتی حسودی میکنند نمیدونن چی بگن

محمد پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 18:34

من خواهر ندارم کاش داشتم و براش شعر مینوشتم
میشه برای شما شعر گفت؟
نمیدونم میتونم برای کسی که فقط نوشته هاشو میشناسم شعر بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولی ما همه از یک منبع و منشا هستیم و میتونیم خواهر و برادرهای هم باشیم حتی اگر پدر ومادرانی مشترک نداشته باشیم.
ما همه از نور شعور و روح الله هستیم.
نوشته های من همه تقدیم به کسانی است که مرا میخوانند.منهم خیلی ها را فقط با افکارشان میشناسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد