عشق ممنوع

بامن از پسکوچه هایت بگو
درجایی که اندیشه من چشمهای توست
آوازبخوان
مادامیکه خریدن نوازش ممنوع است
برای دستهایت خواهم گریست
بنگر اشکهایم را،
ریزش رویای پیوندم را
برای آوازِعشق، به سیاره تو گریختم
کاخهای توموهومند
برایم سقفی بساز
پیرهنم راحجاب پنجره ها خواهم کرد
بگو بامن ازدریای تنهاییت
گویشی از آب تشنگی ام رامیپراند
رهایم خواهی کرد
رهایم کن، رهایم کن
برای قلبم درسینه گوری میسازم
شاید دیگر نلرزد ازخنده زن هرزه
وقلب زمینی ام،
درسیاره تو به پای التماس خوشبختی مدفون میشود
وانسان من درتراکم خوشبختی گم میشود
نظرات 5 + ارسال نظر
؟ سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:14

سلام عزیز خانم از اینجا هم نمی تونم خنده رو ببینم چه شعرای قشنگی خیلی خوب بود

سلام؟ مگه اسم من عزیز خانمه؟
نییدونم چرالبخندو نمیبینی؟beingتو چک کن.

نگار سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 16:37

بازم عشق ممنوع شد؟
ایندفعه کی اذیتت کرده؟
تو با اینهمه عشقی که داری چطوری میگه عشق ممنوع
دوست دارم عسلی

سلام گلی.
آره بازم عشق ممنوع شد...................

احسان چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:29 http://dadadudu.blogfa.com

درسته بعضی وقتا عشق آدمو به یه جای بن بست و ممنوع می بره. ولی اراده ی آدمی بیش از اونه...
به قول دکتر شریعتی «آدمی بیش از زندگی است. هرجا هستی پایان می یابد او ادامه می یابد...
مرسی قشنگ بود.

احسان عزیز بدون عشق که نمیشه زندگی کرد.این جمله ها بعضی وقتها از سر دلتنگی گفته میشه.
من یکی از کسانی هستم که همیشه یک چیزی برای عاشق شدن پیدا میکنم تازه مومن اگه هیچ دلیلی برای عاشقی نداشته باشه فقط به خاطر وجود خود خدا باید عاشق باشه

مریم سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:34 http://nozha.blogfa.com

سلام
مریمم
زنبوردار گرامی و عزیز خیلی ازتون میگه اومدم سری بزنم بهتون و بخونمتون.
الان فقط سلاممه

....

سلام مریم عزیز مرسی که به ما سر زدی سلام و سلامتی الله در تو هم جاری باشه.زنبوردار خیلی به من لطف داره.هر وقت دوست داشتی بیا خونه دل ما به روی همه بازه.نوشته هاتو نگاهی کردم قلم توانایی داری اجازه بده سر فرصت برات نظراتم رو میگذارم البته اگه قابل بدونی

اجادسا سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 15:14 http://ajadesa.blogsky.com

سلام

وبلاگ ماهی سیاه کوچولو به روز شد

منتظر نظراتتون هستم

شاد و موفق و سبز باشید

کجایی نیستی دلمون برات تنگ شده

سلام امتحان دارم باید بتونم از این امتحان سربلند بیرون بیام حتما بعدش بهتون سر میزنم.مرسی که اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد