نگاه دیگران

بسم الله الرحمن الرحیم  

سلام دوستان عزیز 

نگاه دیگران؟!!!!!!!!! 

شما چقدر درگیر این موضوع هستید؟ 

چقدر نگاه دیگران برای شما مهم است؟ 

چه کارهایی را به خاطر نگاه مردم انجام میدهید و چه کارهایی را انجام نمیدهید؟ 

چه هزینه ای برای قضاوت دیگران در مورد خودتان میدهید؟ 

دلیل اینکه نگاه دیگران برایتان مهم است چیست؟ 

اصلا نگاه دیگران برایتان مهم است؟ 

بهه این سوالات فکر کنید و اگر دو.ست داشتید پاسخهایتان را برای من بفرستید تا چند روز دیگر بتوانیم یک مطلب خوب باهم بنویسیم. 

باتشکر

سیزده بدر

پارسال سیزده بدر مادر بزرگ عزیز ما از پیش ما سفر کرد و به دیار باقی شتافت و خانواده ی ما سال را با یک مسافر واقعی شروع کرد. خدا رحمت کند مادربزرگ راامسال سیزده بدر کنار رودخانه نشسته بودم و یاد روزهایی افتادم که ایشان اولین بار به من سبزه گره زدن و سنگ انداختن در آب را یاد داد. بعد دست بردم و یک سنگریزه داخل رودخانه انداختم و گفتم همه ی سختی ها را مسپارم به شعور برتر او بهتر از هرکسی میتواند آنهارا بشوید و ببرد بعد سبزه گره زدم خدایا من نیت میکنم که امسال برای کره ی زمین اتفاقات نیک بیفتد و من در هرلحظه نشانه ی حضور تورا درک کنم.امسال هم یک مسافر کوچولو داریم که اینبار او راهی کره ی خاکی است البته او هنوز در راه است و احتمالا تا مهر ماه میرسد. امیدوارم برای هستی با خودش خیر و برکت بیاورد. سیزده بدر امسال همه ی خانواده دور هم جمع بودند. و همه باهم خواندیم: 

 سیزده بدر نفاق و بیوفایی بدر. 

سیزده بدر تنبلی بدر. 

سیزده بدرغصه و بیماری بدر. 

سیزده بدر نامهربونیهابدر. 

خدایا چقدر نو شدن قشنگه.و چقدر زیباست که تو هر لحظه نو میشوی.طبیعت هرلحظه نو میشود،هستی هر لحظه نو میشود،خدایا ما را هر لحظه به نور خودت نو کن و در ما جاری باش. آمممییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین

سال نو

سلام دوستان عزیز از همه ی شما که به من سر میزنید متشکرم 

مرا ببخشید که به خاطر مشغولیت زیاد به وبلاگم کمتر سر میزنم. 

ولی حالا میخواهم بهار را به همه شما بنده های مهربان خدا تبریک بگویم. 

امیدوارم که با آمدن بهار (به + آر) خداوند بهترینها را برایمان خلق کند و بهار همه ی خوبیهارا برایمان به ارمغان بیاورد.