تولد با طعم خدا

سلام دیروز تولد من بود 28تیر سال؟ من انتخاب کردم که به روی این کره ی خاکی بیام تا با ماموریتی روی زمین بتونم عشق الهی را در روی زمین یادآوری کنم. از تمام کسانی که بهم زنگ زدند اس ام اس دادند یا به دیدنم اومدند سپاسگزارم.جالب تر از همه صفحه ی نظرات وبلاگم بود که بعضیها بدون اینکه یادشون باشه توی این روز به وبلاگم سری زدند. با چند تا از دوستام که حدود سی نفر بودند رفتیم بیرون من براشون آبدوغ خیار درست کردم.البته با فرمول مخصوص سر آشپز به همه خیلی خوش گذشت. از دیروز کلی از دوستان از پیغمهای بسیار خوبی که از این مراسم داشتن برایم حرف زدند.از جمله اینکه چه ساده چه صمیمی،چه راحت میشه خندید! چه راحت میشه خوش بود!من هم مدام لبخند میزنم و میگم کار خدا بود. امروز یکی از بچه ها خیلی جدی پرسید آبدوغ خیار را چطور درست کرده بودی؟بعد باخنده گفت نگی خدا درست کرده بود دلخور میشم.گفتم نه کار راحتی بود مواد لازم:خیار، سبزی خوردن، کشمش؛گردو؛بادام؛فندق، بادنجان پخته و میکس شده،سبزی محلی شمال،نعناو گل محمدی وگلپر و یک کمی عشق را باهم مخلوط میکنی و سپس دوغ را اضافه میکنی و در آخر همه را میسپاری به خدا تا او خودش بهترین طعم و مزه را در آن جاری کند. او مدیر است و مدبر اوست که همه ی کارهای هستی را انجام میدهد اگر او نخواهد حتی برگی نمیجنبد.واگر او نخواهد تو طعم هیچ چیز را نخواهی چشید حالا دیدی زندگی همش به طعم خداست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد