یک دقیقه

با نام خدا

سلام دوستای عزیزم که مرا میخوانید.

اگه یک دقیقه وقت داشتی با کی حرف میزدی و چی میگفتی؟

نظرات 13 + ارسال نظر
رها یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 00:54

اگه یک دقیقه وقت داشتم با کسی حرف میزدم که از بدون باهاش آنقدر لذت میبرم که دوست دارم همیشه پیشم باشه

ندا یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 00:55

سلام فرانک جون مطلبت تکراری بود چند وقت قبل یک برنامه ی تلویزیونی بود
ولی من با مامانم حرف میزدم

آخی احترام پدر و مادر را همیشه باید حفظ کرد

زهره یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 00:56

با مامانم

نی نی کوچولو مامانی خوبی؟
تو که همیشه داری با مامان حرف میزنی

مریم یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 00:57

باخدا میگفتم بسه دیگه جمع کن بریم
این چه زندگیه که داریم واله ما خسته شدیم تو رو نمیدونم

ولی یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 00:58

با خانمم چون سفارش کنم بعد از من شوهر نکنه!!!!!!!!!!!!!!
آخه این هم سوال داره همه ی مردهای زن زلیل مثل من با زنهاشون حرف میزنن

ع........ یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 00:59

با اوباما که بگم گند زدی و آبروی ریاست جمهوری را بردی

احسان شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:07

با تو

زنبوردار جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:51

فرانک عزیز !!!

اگه یک دقیقه فرصت داشتم
این سه جمله رو می گفتم که از بزرگترین تجربه های زندگیمه :

۱- مادامیکه قدرت تحمل بدی و حماقت دیگران رو نداشته باشیم غیر ممکنه از حماقت و بدی های خودمون رها بشیم .
۲ - اگر قدر نعمتها و دوستایی رو که داریم ندونیم نمی تونیم مستحق موهبت ها و دوستای جدید باشیم

۳- زود قضاوت نکنیم !!! گاهی بعضی ها پیدا می شن
خودشونو به حماقت می زنن یا اینکه تمارض می کنن
شاید می خوان ببینن ما تا کجا می تونیم پذیرنده و مهربان باشیم

زنبوردار سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:52

فرانک جان !
خیلی خوشحال شدم که پیام منو دریافت کردی
این از کامنتی که برام گذاشته بودی مشخص بود
در رابطه با پست عشق داره بر می گرده باید بگم
من فکر می کنم عشق از اول بوده و هست اتفاقی که داره می افته اینه که ما چشم و دلمون داره باز میشه
و قابلیت درک عشق رو پیدا می کنیم
پسراتو سلام برسون
کاش منم ...

زنبوردار سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:07 http:///http://kelariz1.blogfa.com/

سلام
نمی دونم از تنبلی بود یا از خوردن کفگیر به ته دیگ
چون همین سه تا جمله رو برایس خودم یه پست کردم
البته ذکر خیری هم از شما شد

سلام آقا وبلاگتون مشکل داره؟ دوباره اتفاقی افتاده؟
اصلا نمیشه واردش شد.

اجادسا شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 22:44 http://ajadesa.blogsky.com

با خودم

اجادسا سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 23:59 http://ajadesa.blogsky.com

سلام دوست گلم خوبی

عیدت مبارک عزیزم
عیدت مبارک عزیزم
عیدت مبارک عزیزم

امیدوارم امسال بهترین سال زندگیت باشه
و روزگار بهترین هارو برات رقم بزنه

شاد و سبز باشی همیشه
منتظرت حضورت هستم

اجادسا یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 20:56 http://ajadesa.blogsky.com

سلام
کجایی فرانک جان نیستی
دلمون برای نوشتحات تنگ شده

سلام هستم هستم میام قول میدم امتحان دارم بعدش حتما یک مطلب مینویسم. مرسی دوست گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد