آموزش

سلام امروز روز آخر کلاس بود بچه ها مثل همیشه نبودند بیشتر درس خوانده بودن انرژی بیشتری داشتند و بیشتر از قبل صمیمی بودند. (همیشه آشنایی یک اتفاقه ولی خداحافظی یک قانون)نمیدونم اینو کجا خونده بودم ولی هر وقت میخوام از کسی خداحافظی کنم یادم می افته. 

جالب بود من بازهم بدون اینکه فکر کنم که کلاس فقط داروشناسی است به بچه ها مفاهیم معنوی منتقل کرده بودم با بچه ها در مورد راهکارهای موفقیت حرف زده بودم و بازهم روز آخر تازه بچه ها یک کم از حرفهارو جدی گرفتند و تمرین کرده بودند. خداروشکر چون همین یکذره ها کلی زندگی هامونو تغییر میده. از تک تکشون چیز یاد گرفتم و امیدوارم که در موردشون کوتاهی نکرده باشم و اکثر چیزی رو که لازم بود بدونند بهشون گفته باشم.آموزش دوست داشتنی ست چون بیش از اون که دیگران یاد بگیرند خودت یاد می گیری.توی کلاس دوتا رویا داشتیم و برام جالب بود شاید پیغام خدا این بودکه بیشتر باید روی تصاویر ذهنی و رویاهام کار کنم.یه سعیده داشتم که فهمیدم کلاس مبارک و خجسته خواهد بود.یک سکینه داشتیم که برام این پیغام را داشت که باید آرامش خودم را بیشتر و بیشتر کنم.(الا بذکر الله تطمئن القلوب).زهره هم که به معنی شکوفه است پس پیغام خدا این بود که به شکوفایی استعدادهای این بچه ها دقت کنم که البته با وجود ویدا و معنی اسمش (آشکار) پیدا بود که باید جدی تر به پیغام خدا فکر کنم. 

(ویدا، سکینه، رویا به توان دو، زهره)  آشکارا خداوند میخواست که من در کمال آرامش با تصاویرو رویاهای مبارک وخجسته بچه هارا به سمت شکوفا شدن هدایت کنم. 

خدایا تو را سپاس که این فرصت را برایم فراهم کردی. خدایا متشکرم که دوستانی بسیار خوب به دایره ی دوستان اضافه کردی. خدایا متشکرم که به من توان دادی با وجود شرایط فیزیکی ام بتوانم کلاسها را برگزار کنم. خدایا بچه ها رو کمک کن تحت محافظت خودت نگه دار تا بتونن پله های موفقیت رو با تو گام بردارند. آمممممممممممممممیییییییییییییییییییییییییییین 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد