آخرین لحظات سال۹۰

آخراشه، اسفند تموم شد، همه برای استقبال بهار آماده میشن. 

پیش خودم فکر میکنم سال که یک قرارداد بین ما آدماس چه فرقی بین زمستون و بهار؟ وقتی زمستون می اومد هم آماده شدیم حالا میره بهار میاد برای اون آماده میشیم. همه برای هم آرزو میکنند سال خوبی داشته باشید.آرزو برای یکسال آینده چه جالب بعد من فکر میکنم که از ثانیه ای دیگر خبر نداریم تا یکسال آینده!!!!!!! نمیدونم شاید یکسری از چیزها خیلی کلیشه ای شده مثل تعارفات سال نو. اگه قراردادمون برای زمان ساعت بود چی میشد اونوقت هر ساعت باید به استقبال ساعت دیگه میرفتیم یا اگر ثانیه بود هر ثانیه! اونوقت هر ثانیه جشن میگرفتیم و نو میشدیم. غافل از اینکه الان هم همینطور است هر لحظه جهان نو میشود و ما بیخبر از نو شدن آن غرق در دنیای خودمانیم بعد میگیم ای وای بهار شد همه چیز داره نو میشه. 

من عاشق جشن گرفتن و مهمانی گرفتنم کاش هر لحظه میشد جشن گرفت. البته توی دلمون هر لحظه میتونیم جشن بگیریم و به لحظه ی جدید بگیم قدمت مبارک.اونوقت همیشه سرحال و شادابیم اونوقت مثل بهار که خونه تکونی میکنیم هرلحظه خونه تکونی میکنیم. مثل بهار کینه ها را دور می اندازیم برای هم کادو میخریم. کینه دیگه اصلا وجود نداره تا بهاری دیگه بیاد بهانه ی دیگه.اونوقت همش نعمتهای خدا رو یاد میکنیم و شکر میگیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
سجاد شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 http://www.vsky.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک(جمله ایی کلیشه ایی آ ه ه ه )
اما حرف دل:
از دور می بوسمت چون می دونم هیچ کلامی قادر به بیان احساس نیست!
پس بزرگتر شدنت رو بهت تبریک میگم با این که نمیدوم دقیقا کی هستی؟ و کجا هستی؟ و مهم هم این چیز ها نیست مهم اینه که بدونی یکی دیگه تو این عالم هست که عاشق دیگرانه و دوستته و تو او را هم دوست داری،بماند که ما رو هیشکی دوست نداره....
اما دعا میکنم هرجا هستی هرچه هستی هر که هستی سلامت و پیروز باشی و خداوند گاردریل های خوبی در مسیر زندگیت بذاره که خدایی نکرده یه وقت بی هوا با یه اشتباه آخرین اشتباه نباشه.

دیگه دعایی نمیکنم چون به خدا ایمان دارم که
می گم:خدانگهدار

کلاس دوست داشتنی چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 21:23 http://lovingclass.blogsky.com/

روزتون مبارک فرشته ی مهربان !!!
سال نو هم مبارک و پر از حمایت های الهی انشاءالله !!

کلاس دوست داشتنی چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 21:26 http://lovingclass.blogsky.com/

من هم با شما موافقم
کاش می شد لحظات و ساعات نو شدن رو برای هم تبریک و جشن می داشتیم .
لحظات تون مبارک ...

زنی از جنسی دیگر سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:00 http://sunk-in-times2.blogsky.com

خیلی وقته نیستی

توی خودم گم شدم.آگهی دادم پیدا که بشم میام.دعا کنید خدا پیدام کنه

زنبوردار پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:07

خیلی وقته ازتون خبر ندارم
هر جا که باشین شاد و موفق باشین
من هم الان بیشتر سر زنبورام هستم
به امید دیدار خوبتون

شرمنده میدونم دلم برای همه تنگ شده. چشم از مرداد سعی میکنم بیشتر به همه سر بزنم.امان از.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد