سرزمین سبز

In my land no one asks the reason for excitement

No malevolence casts on a capsized boat

No trace of fake smiles in my land

No that much is borrowed which will be paid back more

No one believes in the honesty of conquerors

In my land people know how to be grateful 

  Rene char  

درسرزمین من از آدم به هیجان آمده پرسش نمی کنند  

روی قایق واژگون شده بد خواهی سایه نمی اندازد 

سلام زورکی در سرزمین ناشناخته است   

تنها چیزی را قرض میگیرند که بتوانند بیشترپس بدهند 

کسی به حسن نیت فاتح اعتقاد ندارد 

در سرزمین من مردم تشکر میکنند  

                                                     رنه شار 

                                                          

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 21:42 http://titanic.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااام خوبیییییییییییییییییییی؟[گل] زیبا بود
من آپم من آپم من آپم من آپم من آپم من آپم من آپم بدو بیا پیشم[قلب] منتظرتم اومدیااااااااااااااااااااااااااااااااااا ____________@_______@ @_____ _____________@@__@_@@@_____ _____________@__@@_____@_____ ____________@@_@__@_____@_____ ___________@@@_____@@___@@@@@_____ __________@@@@______@@_@____@@_____ _________@@@@_______@@______@_@_____ _________@@@@_______@_______@_____ _________@@@@@_____@_______@_____ __________@@@@@____@______@_____ ___________@@@@@@@______@_____ __@@@_________@@@@@_@_____ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@_____ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@_____ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@_____ ____@@@@@@@__@@______@@@@@_____ ____@@@@@_____@_________@@@_____ ____@@_________@__________@_____ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____

آشنا جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 http://lovingclass.blogsky.com/

و در سرزمین دل های ما نیز وسعت گل سرخ را همه
می بینند .
و ما می خواهیم سرزمین خاکی مان را به سرزمین دلمان نزدیک کنیم .

سلام و صد سلام

امید پروانک دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:14 http://www.omg.sub.ir

سلام فامیل من هم پروانک هست خیلی خوشحالم که شما هم مثه منید
مرسی

سینه سبز سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:57 http://sinesabz.blogfa.com

به نام آفریدگار
هیس ...!
آپم
یاعلی مدد[گل]

آشنا شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:49

سلام فرشته ی سپید پوش
فقط خدا ، اما
سلسله ی موی دوست حلقه ی دام بلاست
هر که در این حلقه نیست فارق از این ماجراست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد