تو زندگی خودتو با چی طاق میزنی؟  

باخونه؟ باماشین؟ باهمسر؟ با فداکاری؟باگذشت؟ با.... 

خودتو ارزون نفروش حتی به خدا 

نظرات 3 + ارسال نظر
الهام چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 00:36 http://dtnt.blogsky.com/

سلام دوست خوب جناب آقای فرانک خیلی وبلاگ خوب و زیبایی داری مخصوصا قسمت درد دل ها و قسمت های مربط به زندگی و مشکلات، امیدوارم که علاقمندان بهره مند شوند . خیلی خوشحال میشم با شما تبادل لینک داشته باشم اگه افتخار دادید و مایل دونستید من رو با نام ؛ از هر چمن یک گلی ؛ لینک کنید و بعد پیام بدید که با چه نامی لینکتون کنم .
خوشحال میشم که قبول کنید / موفق باشید

سلام
یکبار در دانشکده استادم به اشتباه مرا آقا فرانک صدازد.البته بعضی وقتها هم چندتا از فامیلها به خاطر اینکه به من لطف دارند و میگن خیلی مرام ومعرفت دارم یا به قولی خیلی مْردْم بهم میگن اقا فرانک ولی اینکه شما چرابهم گفتید آقا نمیدونم.به هرحال دوست عزیز مرسی از لطفت.

اجادسا جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:43 http://ajadesa.blogsky.com

سلام خوبی دوست عزیز

راستشو بگم تا حالا هیچ وقت به این سوالت فکر نکرده بودم
برا اینکه زندگی مو خیلی دوست دارم اصلا دوست ندارم با چیزی طالق بزنمش

بازم ممنون از آپت

من به روزم منتظرت هستم میخوام با یه دوست خوب آشنات کنم
زودی بیا خوشحال میشم

شادو سبز باشی

سوگل جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 14:04

سلام گلی
من خودمو به هیچکس نمیفروشم.
با هیچکس و هیچ چیزی توی دنیا خودمو طاق نمیزنم
ولی نمیدونم چرا وقتی نگاه میکنم میببینم که الکی الکی
همش دارم میبازم
عمرمو زندگیمو جوونیمو.....
هرگز نمیدانیم که میبازیم وقتی توی بازی و وسط لذت بردن هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد