عشق میاد

هر کسی دنبال خبر میگرده بهش بگین عشق داره برمیگرده

عشق میاد همین روزها خیلی زود عشق میاد تازه میفهمیم کی بود

وقتی میاد دوروبرش شلوغ نیست ایندفعه حتما خودشه دروغ نیست

عشق میاد وقتی میاد زندگی آسون میشه میادو تو خونه ها مهمون میشه

عشق دیگه فقط یکم دیر شده ازعاشقا یه خرده دلگیر شده

عشق دیگه فقط تو هیچ قابی نیست شبیه این عشقهای قلابی نیست

 عشق و نامه های راه  دورش عشق میاد عشق دل صبورش

 میاد و این پنجره ها وا میشه دلخوشیه گمشده پیدا میشه

 عشق میاد همه ی شهرو خبردار کن اینو برای همه تکرار کن.

وقتی ایو شعرو با صدای احسان خواجه امیری گوش میدادم فکر میکردم چقدر زیبا خونده!!! مرسی آقای خواجه امیری و شاعر بسیار خوب این آهنگ آقای امیر پیر نهان

نمیدونم وقتی امیر پیر نهان این شعر رو میگفته به چی فکر میکرده ولی از حال و هوای آهنگ معلومه که عشق زمینی منظورش نبوده. فکرش رو بکن خدا بخواد عشقش رو روی زمین بفرست البته نه اینکه اون عاشق هر روز و هرلحظه اینکارو نمیکنه! بلکه اینقدر ما روی زمین رو شلوغ کردیم که دیگه جایی برای عشق واقعی او نزاشتیم. خدایا اینهمه ظلم و ستم، اینهمه جور و جفا ما چرا برای عشق تو اینقدر کم گذاشتیم ما حتی برای عشقهای زمینی هم کم میزاریم.

خدایا من نمیدونم شاید تو پیغامتو با شعر امیر پیر نهان و صدای احسان خواجه امیری خواستی به ما بگی. و اگه ما درست متوجه شده باشیم باید خیلی خوشحال باشیم.فکر کن توی اینهمه هیاهو و بدبختی وعده خداوند عملی بشه چه حالی میده ولی آیا ما آماده ایم خیلی از مهدویت و ظهور و منجی و غیره گفتیم ولی واقعا آماده ایم.آیا حاضریم مال و جانمان را مثل امام حسین(ع) بدهیم و فریاد بزنیم عاشقتیم خدا تو بگو تا ما عمل کنیم.آیا اصلا صدای خدارو میشنویم؟

خدایا چقدر بنده های تو که صداتو میشنوند و میشنیدند خوشبخت هستند و بودند تو رو خدا از سر عشق بی پایانت به بنده هایت توفیق شنیدن صدایت و دیدن نشانه هایت در زندگی را به ما عطا کن.

خدایادستهامو بگیر

تا تو دستهامو گرفتی راهم از دنیا جدا شد 

توی آغوش تو چشمم به جهانی تازه باز شد 

بغض من از تو شکست و گریه شعر بی صداشد

تا دستهامو گرفتی لحظه از شماره افتاد لحظه های از تو مردن زندگی رو یاد من داد 

 با تو برگشتم به دنیا ای شروع هر دوی ما 

از خودم بریده بودم با تو برگشتم به فردا

بگو وقتی تو نباشی من کجای روزگارم  

بگو بار گریه هامو روی دوش کی بزارم؟ 

من که بی توبا جهانم با خودم کاری ندارم

تا دستهامو گرفتی لحظه از شماره افتاد لحظه های از تو مردن زندگی رو یاد من داد  

با تو برگشتم به دنیا ای شروع هر دوی ما  

ای خدای مهربون ای شروع هر دوی ما دستهامونو رها نکن خدای مهربون از در رحمت و رئفت و مهربانی با ما حرف بزن خدایا ما جز تو هیچکس را نداریم. خودت را از ما نگیر خدایا نفس ما را بگیر بگذار در درون ما فقط تو جاری باشی.