کنگره ودرسهاش

 سلام.شاد و پر از نورخدا باشید چهار روز کنگره راینولوژی بود و من عضو کمیته اجرایی کنگره بودم.خیلی خوب بود کلی چیز یاد گرفتم. خدای مهربون بازم یک طوری مهره ها روکنارهم چید که من بدونم چه چیزهایی روباید توکارها ورفتارهام تغییر بدم.خدای مهربون ازت متشکرم: بابت مطالب علمی، مطالب معنوی وتفکری، بابت دوستهای جدید، بابت سالن، بابت تمام تکنولوژی که ازش استفاده کردیم، لب تابم که خیلی کمکم کرد تا کلیپ    و فیلم باهاش ساختم، از معاونت درمان دانشگاه شهید بهشتی وتهران و............که اگر بخوام اسم ببرم حوصله همه سر میره. 

خدایا کمکم کن تا هیچوقت از آموختن خسته نشم، خدایا کمکم کن تاچیزهایی رو که یاد میگیرم فراموش نکنم، خدایا کمکم کن تا بتونم اونهارو به دیگران منتقل کنم، خدایا هرجایی یادم رفت(که اینهارو فقط به واسطه قدرت تو به دست آوردم واگه تو نباشی هیچی نیستم)بهم یادآوری کن ولی ملاحظه منم بکن که خیلی کوچیکم و هنوز اونقدر بزرگ نیستم که تحمل سختیهای بزرگ رو داشته باشم. خدایا کمکم کن تا از چیزهایی که بهم یاد میدی درست استفاده کنم واونا موجب غرور وخودپسندی من نشن. آخه من یک انسانم و دچار نسیان میشم واگه بایک چیزی انس بگیرم به راحتی کنارش نمیزارم خدایا کمک کن که بنده توباشم نه بنده خواسته هام.

                                                                                                 

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 18:11 http://giveup.blogfa.com

آآآآآآآآآآآآآممممممممممممییییییییییییییننننننن

پروین یوسف زاده دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 20:43

سلام حالا که لیاقت دوستی با شما رو دارم لطفا" برای رسیدن به تعالی راهنمای ام کنید.

اسماعیل شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 15:28 http://kelariz.blogfa.com/

سلام دوست نازنینم...

نمی دونی از صفای چشمه ی این نیایش زیبا چقدر لذت بردم
منو یاد نیایشهای اون چوپان ساده دل و زیبا انداخت که می گفت
ای فدای تو همه بزهای من - ای به یادت هی هی و هیهای من
مخصوصا وقتی می گفتی ؛ خدایا مراقب خودت باش !
اونجا هم که گفتی خدایا میشه بغلم کنی ؟ میشه بوسم کنی؟ منو بردی توی اون غزلی که دوسال پیش گفتم و یه بیتش این بود :
بی تو در منجمد سایه ی تن یخ کردم
ز تو در بستر خود بوس و بغل می خواهم

آرزوی بیشترین توفیقها و بیشترین شادیها رو برات دارم
و دوست عزیز بدون که خیلی از نوشته هات و کامنتات لذت میبرم کاش یه نفر مثل تو دور و برم بود تا میتونستم باهاش درد دل کنم و اینقدر احساس تنهایی نداشته باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد