رگ گردن

خدایافاصله ماباتو کمه یازیاده؟ 

نمیدونم بعضی وقتها فکرمیکنم رگ گردن خیلی دوره وبرای اینکه ببینیمش باید عمل جراحی انجام بدیم.حتما دیدن توهم خیلی سخته وباید عمل جراحی موشکافانه نفس انجام بدیم!تازه اگه بیهوشمون نکنند وجراحی انجام بدن ما نمیتونیم تحمل کنیم شایدم فقط قربانی کردن وذبح نفس تنها راهیه که فاصله هارو باتو کم میکنه .خدایا دوری یا نزدیک فرقی نمیکنه تو رو بخداحواست بهمون باشه واگه میخواهی بهمون یک چیزهایی بگی که رشد کنیم،یک جوری بگو که نشکنیم آخه مگه نه اینکه تو مهربونی؟؟!!!دلم گرفته،خیلی وقتها هیجان دارم که هر لحظه با علامتهایی که میفرستی دارم راه رو درست میرم ولی بعضی وقتهانشونه هاتو نمیفهمم و فکر میکنم خیلی ازت دورم  ولی تو پیشم بمون.باشه؟!!! من انسانم خیلی وقتها خیلی چیزها یادم میره ولی تو که یادت نمیره؟!! مثل بزرگترین ماهواره ها هرلحظه هستی رو اسکن میکنی وبا شبکه شعوریت بهترین پاسخ رو میفرستی.بعضی وقتها بهترین پاسخ تورو ما به بدترین شکل استفاده میکنیم وبعد دوباره تو دست بکار میشی.خدایا میشه هر دفعه مارو از هیچ نگاه کنی وبازم بهترینها رو شکل بدی آخه برایند کارهای ما همیشه نتیجه اش خیلی خوب نیست میشه بعضی وقتها تقلب برسونی! آخه چند بار هی یک درسو بیفتیم؟درس عاشقی رو رد میشیم! درس پول درآوردن رو پاس نمیکنیم ! مهربونی رو مشروط میشیم، رسالت و غیبت میکنیم وبعد استعلاجی میاریم.آخر سر هم منتظر ناجی میمونیم حالا اگه اون بیاد چیکار میکنیم بماند......

نظرات 10 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 20:24 http://giveup.blogfa.com

سلام
خیلی دیر کردم ببخشید
مهم اینه که من اعتقاد داشته باشم که خدائی هست و حمایتم می کنه و تو مسیر زندگیم کار درست رو انجام بدم و شجاع باشم
حالا دور یا نزدیک
عشق مهمه

بنفشه دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:04 http://hayahoodarsokoot.blogfa.com/



سلام. خوبی خانومی. مطلبت مثل همیشه زیبا و کاربردی و لطیف بود.مرسی

اجادسا دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 17:43 http://ajadesa.blogsky.com

سلام مرسی فرانک جان واقها خوب و عالی بود
کاش انقدر بدی نمی کردیم تا پیشش شرم زده نشیم
البته اون همیشه بزرگ و می بخشه ولی کی ما آدم میشیم فقط فقط خودش می دونه بازم ازت ممنون

سلام خدا جونم می دونم که دوست واقعیم فقط تویی
بدون هیچ انتظاری
فقط تویی که همیشه حوصله گوش کردن به حرفامو داری
قسم به ....
در مقابلت به کی قسم بخورم
قسم به قلب تاریک و پرگناهم
با تمام وجودم دوستت دارم
تو هم قلبم را صاف کن

شاهابا سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:12

سلام

متن خوبیه مخصوصا هدایت دقیق او و توجه به پیگیری دلسوزانه تربیت از طرف این اگاهی بی پایان..

اما چرا ما نمیخاییم بپذیریم که مال خودمون نیستیم ؟

چرا احساس خودیت اینقدر پر رنگه توی ما؟
چرا میخاییم نقس خودمونو بکشیم ؟ ما که از خودمون نفَسی نداریم چطور نفس کشی کنیم ؟

واقعا اینطور نیست؟
..
..

سلام
اگرقراره نفس رانکشیم پس خودیت مهمه!!!ولی استاد گرامی من نگفتم نفس را بکشیم.ذبح نفس وقربانی کردن نفس یعنی نفس را تحت کنترل خود داشته باشیم به صورتی که توجه به دیگر چیزها ما را از او دور نکند.وقتی نفس رابرای او دردست داشته باشیم به نزدیک میشویم وقرب الهی اتفاق میافتد.ما ازخودمان چیزی نداریم همه هستی حتی خودمان امانتی هستیم برای اینکه اوراتجلی بدهیم.من گنجی پنهان بودم با آفرینش هستی خود را آشکار کردم.(کلام الله در ذبور داوود)
مرسی که به ماسری زدید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 18:39

سلام به فرشته ی سفید پوش
خوبید هستید ؟
الهی همیشه دلتون شاد باشه !! اون شادی های واقعی !

مهسا چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 00:46

سلام فرانک متشکرم از مطلب قشنگت .اما فرانک جون بین تو وخدا که فاصله ای نیست .خدا همین جاست پیشت .همیشه دستش رو سرته .اگه نشونه هارو نمی فهمی تو خودت جستجو کن .اگه حتی تو ازش فاصله بگیری بازم خودش محکم بغلت میکنه . فرانک قشنگتر نگاه کن اگه ندیدیش همین الان ببین پیشته.

کلاس دوست داشتنی چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:57

سلام و آرزوی سلامتی !

shahabad جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 18:33

این ما نیستیم که می کشییم
و باز ما نیستیم که کنترل می کنیم
ما فقط انتخاب می کنیم تا
او در بندمان کشد و بسوزد تا بسازد
باشد تا آن پگاه..

محمد سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 00:13

سلام فرانک خوش قلب الله وسیع :خدا در همه جا هست فقط کافیه اونو ببینی واحساس کنی . اون در وجود توست و فقط باید عینکتو عوض کنی . بقول مولانا :علت عاشق زعلتها جداست عشق اسطرلاب اسرار خداست . میتونیم عینک عشقو به چشمامون بزنیم

سلام محمد عزیز مرسی که به من سر میزنی مرسی که برام مینویسی. خداروشکر.از خدا میخوام که عینک عشقو بهمون بده و از روی چشمهای مابرنداره

فرشته پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 19:58 http://sangsabur.blogfa.com

*اگر از خدا بپرسید کیستی؟ در جواب «ما» را معرفی خواهد کرد! ما بهترین معرف خداییم، آیا اگر از ما بپرسند کیستی؟ خدا را معرفی خواهیم کرد؟
دوست خوبم تومرابه یادعزیزترین دوستم می اندازی که وقتی بااوهستم لطافت آغوش خدارااحساس می کنم

فاینما تولو ثم وجه الله
خداراشکر که به هرجا نگاه کنیم او را میبینیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد