کالبد اختری

گاهی اوقات افراد خبر داده اند که در خواب موجودی سیاه رنگ (آل) روی آنها افتاده است و آنها نمیتوانند حرکتی انجام دهند بسیار از این حالت هراس پیدا میکنند و میخواهند کامه به زبان آورند و نمیتوانند سعی میکنند بسم الله بگوییند و وقتی این کار را انجام میدهند تمامی مشکلات رفع میگردد.
حال این آل چیست؟ آل همان کالبد اختری شخص است که از بدن فاصله میگیرد ناگهان هوشیاری به بدن باز میگردد شخص چشمانش بسته است ولیکن با چشمان کالبد اختری سایه که خود اوست را میبیند. حواس بدن کار نمیکنند چون اختیار در دست کالبد اختری است شخص سعی میکند که حواس را به بدن بازگرداند (ذکر اسم خدا). به تلاشی که فرد میکند موفق به باز گرداندن کالبد به بدن میشود و آن هنگام است که شخص از خواب بیدار میشود.
اگر همچنین اتفاقی افتاد چه کنیم؟ جواب بسیار ساده است. اول اصلا نباید ترسید زیرا چیزی جز خودمان نیست. سعی کنید به انگشتان شست پا تمرکز کنیم و سپس با یک حرکت کوچک آنها را تکان دهیم. همه چیز درست میشود. علت تمرکز روی انگشت شست پا بخاطر این است که کالبد اختری آخرین نقطه ای را که برای خروج کامل رها میکند آن انگشتان است. ابتدا از سر شروع شده و آرام آرام بصورت مورب از بدن فاصله میگیرد.(انجمن متافیزیک راه میان بر )یا به تعبیری مغز زودتر از برگشت روح بیدار میشود

نظرات 8 + ارسال نظر
کلاس دوست داشتنی سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 00:00

باز این خانم فرانک از این بحث های عجیب و غریب می کنند .


سلام به ژرفای دل های پاک و پر قدرت !
و سلام به فرشته های سپید پوش !

آشنا شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 21:08

سلام
عید ربیع مبارکتون .
الهی باشید و پر از شادی

اسماعیل سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 14:51 http://kelariz.blogfa.com

سلام
نوجوون بکه بودم تقربین ماهی یک بار بختک رو تجربه می کردم
الان هم گاهی برام پیش میاد . البته الان ائن سنگینی به شکل یه بغض گلومو سخت میگیر و احساس خیلی عذاب آوری بهم دست میده و تا حد مرگ احساس خفگی می کنم .
اگه راه حلی براش داری خوشحال میشم بهم بگی

بنفشه چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:01

باز کن پنجره را
که بهاران آمد
که شکفته گل سرخ
به گلستان آمد

سال نو مبارک

آشنا جمعه 30 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:04

سلام
حالتون خوبه ؟
خانم بزرگ چطورند ؟
یه سال پر از حضور خدا برای همه ی شما آرزو دارم .

تبریک به همه ی فرشته ها

شمس چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 16:03

مسابقه استعدادهای باطنی و توانسنجی روحی
مرکز مطالعات و تخقیقات علوم باطنی با همکاری نشریه علوم باطنی برگزار می کند :
جهت ثبت نام به آدرس سایت مرکز تحقیقات و مطالعات علوم باطنی مراجعه نمایید :
آدرس ایمیل oloomebateni2000@gmail.com
آدرس وبلاگ oloomebateni-oloomebateni.blogspot.com
آدرس سایت http://www.Oloomebateni.com

وحید یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:18

سلام ...اومدم اینجا که نظر ها رو راجع به کالبد اختری بخونم ..... کلی به معلوماتم اضافه شد وقتی این نظر ها رو خوندم...بابا ای ول

مسعود الف چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:26

با سلام من شبی چند بار این اتفاق برام میوفته اوایل خیلی می ترسیدم و چند سالی میشه که دیگه عادت کردم و خیلی هم بهم خوش می گزره و اگه یه شب این اتفاق برام نیوفته صبح روز بعدش سر حال نیستم.
میتونم تو این حالت با سرعت خیلی زیادی (از خونمون تا دوبی کمتر از 5 ثانیه)به هر جا که دوست دارم برم.آخرین جاییم که جدا میشه دقیقا کف پام هست.می خواستم بدون برام ضرر نداره؟
آیا شما می دونید دلیلش چیه!
اولین بار 6 سال پیش اتفاق افتاد و واقعا وحشتناک بود.

سلام خوبی مرسی که اینقدر صمیمانه برایمان نوشتید.
من خودم عاشق اینکار بودم افرادی که مدیوم های قوی هستند راحتتر کالبد اختری خود را از تن جدا میکنند و دقیقا راست میگی خیلی لذت داره.از اینجا تا دوبی بعد مکه و عربستان بعد آبشار نیاگارا و بعد هم مریخ و زهره!!!
استاد معنوی من از شش سال قبل به من گفت نباید اینکارو بکنم گفت ممکنه که نتونی برش گردونی و این یک خودکشیه البته من اونقدر لذت میبردم که برام مهم نبود بمیرم.مخصوصا که من یکبار هم تجربه ی مرگ داشتم و خیلی دوستش دارم.
و یکی از اساتید معنوی هندو هم بهم گفت ممکنه که با کالبدهای اختری دیگه برخورد کنی که تو رو از مسیر زندگی دور کنند.
استاد خودم میگه از خداوند باید بخواهی که هر وقت که خودش صلاح میداند و به بهترین شکل برایت عروج روح را شکل دهد که ملزم خودشناسی و خودآگاهی زیاده.البته من از موقعی که شروع به خودشناسی کردم آنقدر در خودم غرق شدم که دیگر حتی یادش هم نمی افتم. از لذتهاش که بگذریم خودم اواخر که خیلی وارد شده بودم همه جا میرفتم متوجه شدم که خیلی نفسانی دارم رفتار میکنم و بعضی وقتها بدون اجازه ی افراد توی خونه هاشون میرفتم که به لحاظ معنوی خیلی اشکال داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد